Go Home IMF Come On Kasımpaşa


Bu resimde görünen, IMF heyetine atılan ayakkabı. sordum soruşturdum, şu an itibariyle flo'da aynı ayakkabı 146 lira. Atan arkadaşımız da güdük bi gazetede çalışan yani kutsal gazetecilik yapan bir kardeşimiz. emperyalizme de sapına kadar karşı. o derece erkek o derece öküz yani...

Günümüzde emperyalizm karşıtlığı gayet embesil bir hal almışken, onu alevlendirmeye çalışanların halet-i ruhiyesi de ortadayken bana sadece geyik yapmak düşer. Efendim bir salağın yaptığı salaklıklar o düşünceyi bağlamaz diye de gayet sümüklü bir düşünce var. İyi de neyi bağlayacaz biz? Adam klasik batı müzüü konserinin önünde namaz kılar ama bu müslümanlığı bağlamaz, adam nayk ayakkabı fırlatır bu da emperyalizmi bağlamaz. herifçioğlu istiklali birbirine katar, yakar yıkar, kırar döker. bu da demokrasiyi bağlamaz. neşet ertaş türkü söyler bağlaması onu bağlamaz...

Olan bitenlerin hiç birisi, hiç birimizi bağlamaz. O zaman neden bu olan bitenler oluyo ki. IMF heyetinin gelişi de bu kutsal gazeteciyi bağlamaz. Hiç biriniz beni bağlamıyorsunuz. Ama Hoşbeş gofretlerini tattığım anda bağlandım. Gölcükü geçince Tikimden aşşaya kasımpaşaya varacaksınız. Sakın şaşırmayınız :)

Yorumlar