Beggin



Frankie Valli söliyor Beggin. Pilooski de re-edit yapmış. Söz söylemeye bile gerek yok. Sadece şarkının çevirisini eklemeye çalıştım. İşte hepsi bu bebeğim:P

aşkını dağıt bebek, başlıyorum.
başlıyorum, aşkını dağıt bebek.
kralken yükseklere çık
zor ve hızlı oyna, çünkü ben herşeyim
uzaklaş ve merak et sonra
ama gelişi ve gidişi kolay sonla.

ben başlıyorum sen başlamayacak mısın
başla, aşkını dağıt bebek.

sana ihtiyacım var anlamak için
birisi olmak için çok uğraştım
sonunda isteyeceğim gibi birisin
sadece bu şekilde tekrar yaşayabilirim
boş bir deniz kabuğuyum
hayatımın gölgesi gözlerimde asılı duruyor
kırılmış birisi kim bilmiyorum
ruhundaki düşmanla dans ediyor
acaba ayakta kalmayı bırakıcak mı?

ben başlıyorum sen başlamayacak mısın
başla aşkını dağıt bebek.

kendimi korumak için zorlukla savaşıyorum
hayır, bunu sadece kendi başıma yapıyorum
kendimi ayakta tutuyorum, geriye düşemem
yüksek fiyatlı o yüzük, şimdi siyahın gölgesinde
ben başlıyorum, sen başlamayacak mısın
başla, dağıt sevgini bebek

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bu ceviri pek dogru degil gibi geldi bana
doğrusunu yazar da eğer beni aşşalarsan ömrüm boyunca senle konuşmam, ayrıca hakkımı da helal etmem.