Çalıntı Tercihi


yıllar önceydi. soğuktu zarttı zurttu gibi betimlemelere, özetlemelere, giriş gelişme ve sonuç paragraflarına ve uzattıkça yazınsal sanata ip atlatma jimnastik hareketlerine özensemde, (özenti işte bana bunları yazdıran) yıllarca edebi ve hayli siyasi ritüelleri bi kenara bırakarak söyleyeceğini yalapşap bile olsa paldır küldür söyleyenleri daha dikkatli dinlemişimdir.

madem ki yazdıklarını şu ya da bu amaçla, "herkese ait" olan "web" sitelerine ekliyorsun, kendin site kuruyorsun ve hatta blog açıp katır kutur yazıyorsun, o vakit kullanıcının birisi gelip onu çaldığında sızlanmayacaksın. "ayy bunu ben yazmıştım, vay adi şelebsizler" demiyeceksin.

şimdi tercih yapmalısın: ben ben diyerek "en iyi"ye evrilmiş, sivrilmiş ego tatmininden mürekkep doğal masturbasyon mu yoksa herkese ait, herkesin içinde, kibirsiz yine doğal basit bir ben mi?

Yorumlar