Sen Geldiğinde

Az önce farkettim bişilere cidden bişiler olmuş sanki. Sanki imkansızlığa sonsuzluktan don biçilmiş de ekose eteği pek yakışmış gibi... ve elime ayağıma mecburen söz geçirmek gibi edimlerimin arasına, finger bebe bisküvisi sıkıştırıyorum ara sıra sana geldiğimde. Şimdi senin hayatında neyin var? 5-6 çeşit zıbın, boynuna dolanmış 3-5 önlük, yalancı meme kullanmadığın için ağzının kenarından sıyrılan salya, demonte beşik ve her gün uyandığında yüzüne anlamsız kattığın tebessüm... Bilirim ki sel olan duygulara set çekmek gereksizdir ama sömürmek, asıl bu mekanlarda olmaması gereken eylemlerdendir. Sen geldiğinde ben daha önceden gelmiştim. yani aslında ben geldiğim için sen de gelmiş sayıldın! Velhasıl, 8-10 yırtık dikişlerinin arasına sarmışlardı seni. Pis, kışkırtıcı. Seni seviyorum, hoş geldin.

Yorumlar